zondag 30 oktober 2011

Ik verkoop van mijn krachtige pc. Hij is juist nog eens binnengeweest voor een check-up bij de pc winkel voordat ik hem verkoop.pc + 22 inch scherm + muis en toetsenbord te koopIemand interesse?Wat zit er allemaal in:-8 gigabyte ram-MSI platium D35-600 wat voeding-1 gigabyte grafische kaart-Intel quad core 2,4ghz-dvd writer-geheugen: seagate 640 gigabyte (7200 RPM)Je kan de pc altijd komen testen, ik heb er assassin's creed brotherhood op staan. Dit is een grafisch zeer zwaar en recent spel maar draait zonder problemen op hoge instellingen.Ook krijg je er de originele windows vista cd erbij + need for speed pro street.Laat me iets weten.gsm: +32485508293 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Tobas Tobas: Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60302657 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Ringbanden 10 € HP desktop DC7800 SFF Core 2 (... 150 € Snelle DELL D520 Core2 Duo 2gh... 170 € Snelle DELL Latitude D520 Core... 150 € Beeldscherm 17inch 20 € Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/computers"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '9', '', '4020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten