zondag 10 februari 2013

Omdat ik overstap naar een mini-ITX systeem (kleine kubus-pc) verkoop ik mijn Gamepc. Deze pc is met uiterste zorg volledig opnieuw geassembleerd. Kabels zijn netjes weggewerkt om de airflow zo goed mogelijk te laten verlopen.De processor is watergekoeld en de grafische kaart is gekoeld door dé beste grafische kaart-koeler die er is!De pc heeft volgende specificaties:Processor: AMD Phenom II x4 970 Quad Core (de béste AMD processor die er is, zélfs tov de achtcores!!)Koeling: Corsair waterkoeling (met 1 fan)Moederbord: Gigabyte 790XT-USB3 (USB3!!, 2x pci-e sloten, e-sata….)Geheugen: Corsair 8Gb DDR3 Videokaart: Gigabyte HD5870 1Gb GDDR5Koeling: Artic Accellero Extreme Plus met 3 fans! (zwaar overclocked MAX 55 graden!!)Harde schijf: Western Digital Green 1Tb (z.g.a.n., slechts 350 draaiuren!!!)Voeding: Corsair GS600W (corsair is +- hét beste merk voor pcvoedingen!) Case: Coolermaster Elite 370DVD: Sata LG DVDwriter met LightscribeAanwezige dozen/verpakkingen: CPU (met ongebruikte koeler), Moederbord, Corsair Waterkoeling, Ram, Harde Schijf, Plastieken zakje vd DVDschijver, GPUkoeler.Van de voeding en grafische vind ik ze niet meer. Van de case was een beetje dom om die bij te houden (vanwege zijn grootte). De originele koeler van de grafische kaart heb ik nog wel.GEEN facturen aanwezig. Wel door mij gegarandeerd dat hij uitstekend werkt en zal blijven werken! (we kunnen hier samen iets overeen komen)Alle kabels zijn dus erg mooi weggewerkt (zoals te zien op de foto’s). Ik heb aan de assemblage alleen +- 3 uur bezig geweest (enkele kabels gesleeved, zie google voor betekenis)Als bootschijf kan ik een Intel 520 240Gb SSD erin steken voor 150 euro meerprijs (NP bedraagt 220 euro). Is met factuur (nog +- 1.5 jaar garantie) Heeft alsook nog niet lang gedraaid!Deze kan apart ook gekocht worden voor 170 euro!Besturingssysteem is een OFFICIËLE Windows 7 Professional 64-bit.Voor andere benodigde software mag u gerust een mailtje sturen.De prijs voor deze extreme pc bedraagt 600 euro (excl. SSD). Ik garandeer u dat deze pc élk spel op hoogste details en hoogste resolutie kan spelen. U kan hier alles erg uitgebreid testen.Af te halen in Brasschaat! Sluiten  Contacteer Peter Je naam Je e-mail Je reactie Beste Peter, Je telefoonnummer (optioneel) Je bod (optioneel) € Verstuur mij een kopie van deze reactie Door het versturen van dit bericht gaat u akkoord met ons privacybeleid. Contacteer de verkoper Peter: Verstuur een email - Wachten Opties Bekijk de 4 zoekertjes van Peter Zoekertje naar een vriend sturen Voeg toe aan mijn favorieten Zoekertje bewaard in Favorieten Deel op Facebook Printen Misbruik melden  Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertjesnummer: 71127789 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='multimedia_computers'; var adlKv='desktops'; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Veilig handelen Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var cim_code = "si_kapaza/cl/computers/desktops"; var sp_e0 = { "s":"kapaza", "cp": cim_code, "lang":"nl", "url": document.location.href } spring.c(sp_e0); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '1', '', '4022', '', 'new_click', 'nl');
meer info


0 reacties:

Een reactie posten